تخفیفات تابستانی به مدت یک ماه ( 30 الی 40 درصد ) آغاز شد!

مهسا رحمانی

ورود/ثبت نام

0
(0)

فهرست مطالب

ترمیم ناخن شکسته

ناخن شکسته به وضعیتی اطلاق می‌ شود که یک یا چند ناخن از انتهای آن شکسته یا ترک خورده باشد. این اتفاق معمولاً به دلایل مختلفی اتفاق می‌ افتد از جمله:

1. ضربه یا فشار شدید بر روی ناخن: ضربه یا فشار شدید بر روی ناخن می‌تواند باعث شکستگی آن شود. مثلاً ضربه سریع یا فشار اضافی در هنگام استفاده از ابزارهای سنگین.

2. ناخن‌ های ضعیف یا شکننده: برخی افراد دارای ناخن‌ های ضعیف و شکننده هستند که برای آن‌ ها شکستگی ناخن معضلی بزرگ می‌ باشد.

3. نقص تغذیه: تغذیه نامناسب و کمبود ویتامین و مواد معدنی می‌ تواند باعث ضعف و شکنندگی ناخن‌ ها شود که در نتیجه ناخن‌ ها به راحتی شکسته می‌ شوند.

4. استفاده از مواد شیمیایی: استفاده از مواد شیمیایی مانند اسید ها و حلال‌ ها می‌تواند باعث ضعف و شکنندگی ناخن‌ ها شود.

برای پیشگیری از شکستگی ناخن‌ ها می‌توانید از مراقبت‌ های لازم نظیر مرطوب کردن ناخن‌ ها، استفاده از روغن ناخن، استفاده از محافظت‌ کننده ناخن و از ضربه و فشار شدید بر روی ناخن‌ ها پرهیز کنید. در صورت شکستگی ناخن، می‌ توانید از روش‌ های ترمیم ناخن‌های شکسته استفاده کنید تا ناخن‌ های شما دوباره به حالت اولیه خود بازگردند.

 
اگر شما هم در شهر کرج زندگی می‌کنید و به دنبال یک سالن زیبایی با کیفیت برای انواع خدمات تخصصی ناخن از جمله کاشت ناخن در کرج , ترمیم ناخن در کرج , پدیکور در کرج و مانیکور در کرج و… می باشید ، می‌توانید از خدمات مجموعه سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی استفاده نمایید.
 

همچنین اگر به دنبال افزایش زیبایی و جذابیت دست‌ها و پاهای خود با کاشت ناخن در کرج می باشید. با انتخاب سالن زیبایی با کیفیت و تکنسین‌های ماهر و باتجربه خانم مهسا رحمانی می‌توانید از خدمات حرفه‌ای و با کیفیت بالا برخوردار شوید و با اطمینان از زیبایی و جذابیت دست‌های خود لذت ببرید.این سالن یکی از سالن های تخصص ناخن در کرج می باشد که از بهترین مواد و متریال با کیفیت بالا استفاده می نماید.

ترمیم ناخن شکسته
ترمیم ناخن شکسته

عفونت ناخن شکسته

عفونت ناخن شکسته می‌ تواند یک مشکل جدی باشد که نیازمند درمان و مراقبت خاص است. اگر ناخن شکسته شما عفونت گرفته است، می‌توانید اقدامات زیر را انجام دهید:

1. تمیز کردن: ابتدا ناخن و پوست اطراف آن را با آب و صابون تمیز کنید. از ضدعفونی کننده‌ های ملایم نیز می‌توانید برای تمیز کردن استفاده کنید.

2. خشک کردن: حتماً ناخن و پوست اطرف آن را خشک کنید. رطوبت محیط می‌ تواند باعث تشدید عفونت شود.

3. استفاده از ضدعفونی کننده: می‌توانید از ضدعفونی کننده‌ های موضعی مانند آنتی‌بیوتیک‌ ها یا ضدقارچ‌ ها استفاده کنید. اگر علائم عفونت شدید باشد، بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا داروهای مناسب تجویز شود.

4. مراقبت و نگهداری: پوشیدن باندیژ یا نوار ضد آب برای محافظت از ناخن و پوست اطراف آن م ی‌تواند کمک کننده باشد. همچنین، مراقبت و نظافت منظم ناخن و اطراف آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

5. پیگیری با پزشک: اگر علائم عفونت شدید است یا بهبود درمانی اتفاق نمی‌افتد، بهتر است به پزشک مراجعه کنید تا تشخیص دقیق‌ت ری از وضعیت ناخن شما بگیرد و درمان مناسب را تجویز کند. عفونت ناخن شکسته ممکن است در صورت عدم مراقبت و درمان مناسب، منجر به مشکلات جدی‌تری مانند تشکیل قلاده و گسترش عفونت شود. بنابراین، اهمیت دادن به بهداشت و مراقبت مناسب از ناخن‌ ها و پوست اطراف آن بسیار حائز اهمیت است.

مقاله پیشنهادی:  مرکز ناخن در کرج
ترمیم ناخن شکسته

روشهای ترمیم ناخن شکسته

برای ترمیم یک ناخن شکسته، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1. استفاده از چسب ناخن: این روش شامل استفاده از چسب خاص برای چسباندن ناخن شکسته به ناخن سالم می‌ شود. ابتدا ناخن‌ ها را تمیز کنید و با دقت ناخن شکسته را چسبانده و فشار دهید تا چسب خوب جا بیفتد.

2. استفاده از پچ ناخن: پچ ناخن یک روش سریع و موثر برای ترمیم ناخن‌ های شکسته است. شما می‌توانید پچ ناخن را روی ناخن شکسته قرار دهید و با چسب ناخن ثابت کنید.

3. استفاده از ناخن‌های مصنوعی: اگر ناخن شکسته بسیار کوتاه یا آسیب‌ دیده است، می‌توانید از ناخن‌ های مصنوعی یا ناخن‌های ژله‌ای استفاده کنید تا ناخن را ترمیم کنید.

4. مراقبت و نگهداری: برای جلوگیری از شکستگی ناخن‌ ها، مهم است که ناخن‌ ها را به طور منظم مراقبت کنید، از استفاده از محافظت‌کننده ناخن و رعایت مراقبت‌ های لازم مانند استفاده از روغن ناخن و ماساژ دادن به ناخن‌ ها استفاده کنید.

همچنین، در صورتی که ناخن شکسته باعث درد یا عفونت شده است، بهتر است به پزشک مراجعه کرده و نکات لازم را پیگیری کنید.

 
درمان ترمیم ناخن شکسته
ترمیم ناخن شکسته

چسب قطره ای و ناخن شکسته

استفاده از چسب قطره‌ای برای ترمیم ناخن شکسته یک روش موثر و سریع است، اما باید با دقت و هوشمندی انجام شود تا به نتایج مطلوب برسید. در زیر چند مرحله برای استفاده از چسب قطره‌ای برای ترمیم ناخن شکسته آمده است:

ابتدا ناخن و پوست اطراف آن را به طور کامل تمیز کنید. از آب و صابون استفاده کنید و اطمینان حاصل کنید که ناخن و پوست خشک و تمیز هستند.

چسب قطره‌ای خاص برای ترمیم ناخن‌ ها را آماده کنید. این چسب‌ها عموماً در فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی موجود هستند.

با دقت چسب را بر روی ناخن شکسته بپاشید یا قطره‌ای اعمال کنید. اطمینان حاصل کنید که چسب به طور یکنواخت بر روی ناخن پخش شده و ناخن‌ ها به هم چسبیده‌اند.

ناخن شکسته را به هم فشار دهید تا چسب به خوبی جا بیفتد و ناخن ترمیم شود.

اجازه دهید چسب به خوبی خشک شود. این معمولاً چند دقیقه زمان می‌برد. حتماً ناخن را در این مدت حرکت ندهید تا چسب به خوبی خشک شود.

اگر چسب اضافی روی پوست اطرف ناخن مانده است، آن را با یک دستمال مرطوب پاک کنید. با رعایت این مراحل و استفاده هوشمندانه از چسب قطره‌ای، می‌توانید ناخن شکسته خود را ترمیم کنید. در صورتی که علائم عفونت یا درد شدید وجود دارد، بهتر است به پزشک مراجعه کنید.

ترمیم ناخن شکسته با روکش ابریشمی ناخن

روکش‌های ابریشمی ناخن‌ در داروخانه و فروشگاه‌های آرایشی بهداشتی به فروش می‌رسند. ناخن شکسته خود را سوهان‌ بزنید تا لبه‌های ناهموارش صاف شود. سپس چسب ناخن را روی محل شکستگی بزنید و روکش ابریشمی را که به اندازه دلخواه کوتاه کرده‌اید، روی ناخن‌ بچسبانید. سپس یک لایه چسب دیگر روی آن بزنید و مثل موارد قبل، اگر به سوهان کشیدن نیاز دارد، آن را انجام بدهید.

مقاله پیشنهادی:  کاشت ناخن چهار راه طالقانی کرج
روشهای ترمیم ناخن شکسته
تفاوت کاشت ناخن با ژل و پودر

درمان ناخن شکسته از وسط

درمان ناخن شکسته از وسط بستگی به میزان آسیب وارده و محل شکستگی دارد. اما در بدترین حالت‌ها ممکن است نیاز به مراجعه به پزشک داشته باشید تا ناخن آسیب‌ دیده را درمان کند.

در صورتی که ناخن شما از وسط شکسته باشد این مراحل زیر را دنبال کنید:

در صورتی که شکستگی ناخن زیاد است، از چسب ناخن یا باند ناخن استفاده کنید تا از تجدید بسته شدن ناخن جلوگیری کنید.

در صورتی که ناخن شکسته باعث آلودگی شده باشد، باید از آنتی‌بیوتیک موضعی استفاده کنید تا عفونت را بهبود بخشید.

برای پنهان کردن شکستگی ناخن می‌توانید از آرایش زیر ناخن استفاده کنید تا ناخن شکسته زیبا به نظر بیاید.

برای پیشگیری از آسیب‌دیدگی بیشتر ناخن، می‌توانید از کرم نرم‌کننده ناخن و ناخن‌ های مصنوعی استفاده کنید.

در صورتی که شکستگی ناخن شما شدید باشد و باعث ایجاد درد و عفونت شود، حتماً به پزشک مراجعه کنید تا ناخن شما به‌درستی درمان شود.

درمان ناخن شکسته با چای کیسه ای

یک نوار کوچک از یک چای کیسه ای و چسب فوق العاده، کار پچ DIY عالی است. محتویات چای کیسه ای را بیرون بریزید. لفاف آن را باز کنید و یک نوار کوچک به اندازه شکسته ببرید. سپس، چسب فوق العاده یا چسب ناخن را روی محل شکسته بزنید. نوار چای کیسه ای را با موچین روی چسب بچسبانید و آن را فشار دهید. چسب بیشتری اضافه کنید تا نوار اشباع شود. صبر کنید تا خشک شود. آن را با سوهان ناخن بمالید و کارتان تمام است!

ناخن های خود را همانطور که معمولاً انجام می دهید رنگ کنید.

چای کیسه ای با ناخن شما رشد می کند بنابراین طول یا قدرت خود را از دست نمی دهید.چای کیسه ای ندارید؟ سعی کنید از دستمال کاغذی یا فیلتر قهوه استفاده کنید.

ترمیم ناخن شکسته
ترمیم ناخن شکسته

ترمیم ناخن شکسته کاشت پودر

بعضی از ناخن‌ کارها اعتقاد دارند که ترمیم ناخن شکسته با کاشت پودر، از سایر روش‌ها بهتر است. در این روش با استفاده از چسب ناخن و پودر ناخن می‌توانید ناخن شکسته‌ی خود را ترمیم کنید.

  • ابتدا یک لایه‌ی نازک چسب بزنید.
  • سپس، در حالی که چسب هنوز خیس است، مقداری پودر ناخن را روی آن بپاشید.
  • صبر کنید تا خشک شود.
  • یک لایه‌ی دیگر از چسب را روی پودر بمالید.
  • دوباره صبر کنید تا خشک شود.
  • ناخن را سوهان بکشید.
  • یک بار دیگر روی ناخن چسب بزنید.
  • بعد از خشک شدن چسب برای آخرین بار سوهان بکشید.

چند نکته اساسی در جلوگیری از شکستن ناخن‌ ها

چندین روش رایج و مهم برای سلامت ناخن‌ها و جلوگیری از شکستن گاه و بی گاه آنها به شرح ذیل ارائه می‌شود:

کمبود آهن در خانم‌ها از دلایل اصلی تغذیه‌ای شکستن مداوم ناخن‌ها بوده که با یک برنامه غذایی پر آهن قابل جبران است.

استفاده از روغن‌ها، لوسیون و کرم‌های مرطوب کننده را برای تقویت سطح ناخن‌ها و جلوگیری از شکستن مداوم آنها جدی بگیرید.

کمبود اکسیژن ناشی از استفاده مداوم از لاک سبب خشکی، مسدود شدن منافذ سطح ناخن و در نهایت شکننده شدن ناخن‌ها می‌شود.

استفاده از دستکش در هنگام شستن ظروف و کارهای خانه از نکات پیشگیرانه برای شکستن ناخن‌ها می‌باشد.

مقاله پیشنهادی:  ناخن چیست؟

ناخن‌هایتان را در اندازه متناسب نگهداشته و در صورت رشد زیاد نسبت به مرتب کردن آنها اقدام کنید.

کمبود پروتئین و آب مصرفی شکنندگی ناخن‌ها را به دنبال داشته که باید به این موارد توجه داشت.

در نهایت رعایت این نکات شما را از دلهره ترمیم ناخن شکسته در امان داشته و تقویت و زیبایی ناخن‌ها را به همراه دارد.  شما می‌توانید در صورت تمایل از یک متخصص و ناخن کار حرفه ای برای ترمیم ناخن شکسته خود استفاده کنید.

مجموعه سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی در کرج با رعایت این موارد و استفاده از مواد مرغوب یکی از بهترین سالن ها برای کاشت و ترمیم ناخن شکسته شده , کاشت ناخن در کرج , مانیکور ناخن در کرج و…  می باشد با انتخاب این سالن تجربه‌ای لذت‌ بخش و مطمئن از این خدمت را داشته باشید. انتخاب درست یک سالن باعث افزایش اعتماد به نفس و رضایت شما از خدمات ارائه شده خواهد شد.
اشتراک مقاله در صفحات اجتماعی
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on skype
سوالات متداول
چه خدماتی در سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی انجام می شود؟

انواع خدمات تخصصی ناخن از جمله کاشت ناخن , ترمیم ناخن , پدیکور و مانیکور ناخن , کاور ناخن , طراحی ناخن , لمینت ناخن , پارافین تراپی , مانیکور خیس در کرج و …. با بهترین مواد و متریال انجام می شود.

هزینه خدمات تخصصی ناخن به چه صورت می باشد؟

لطفا برای اطلاع از هزینه و قیمت انواع خدمات تخصصی ناخن در کرج با شماره 09904624232 تماس گرفته مشاوران سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی پاسخگوی تمام سوالات شما عزیزان می باشند.

چه دوره های آموزشی در سالن مهسا حمانی برگزار می گردد؟چه مدرکی دریافت خواهم کرد؟

تمام دوره های آموزشی تخصصی ناخن شامل کاشت ناخن , ترمیم ناخن , طراحی ناخن , پدیکور , مانیکور , و…. توسط سرکار خانم مهسا رحمانی با جدیدترین روش ها آموزش داده می شود.بعد از اتمام دوره آموزشی مدرک فنی و حرفه ای داده خواهد شد.

آیا از مواد و متریال با کیفیت و اصل در سالن استفاده می شود؟

بله ! ما به شما اطمینان می دهیم یکی از بهترین مراکز سالن تخصصی ناخن در کرج می باشیم که از بهترین و با کیفیت ترین مواد و ابزار و متریال استفاده می نماییم.

چرا خدمات ناخنم را از سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی دریافت کنم؟

سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی با چندین سال سابقه درخشان در خدمات ناخن،بهترین کیفیت و قیمت را برای شما عزیزان ارائه می دهد.

ناخن کار های سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی چه کسانی هستند؟

تمامی ناخن کار های سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی، دارای چندین سال سابقه فعالیت معتبر هستند و همچنین تمامی پرسنل سالن مهسا رحمانی کاملا مجرب بوده و بهترین کیفیت کار را به شما ارائه خواهند داد.

برای رزرو وقت باید چیکار کنم؟

اگر مایل به رزرو وقت هستید،با شماره 09904614232 تماس حاصل فرمایید.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 0 / 5. شمارش امتیاز 0

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آموزش ریمو کردن کاشت ناخن
مقالات
تفاوت کاشت ناخن با ژل و پودر
مقالات
کاشت ناخن مهرویلا کرج
مقالات
پارافین تراپی در کرج
مقالات
کاشت ناخن آزادگان کرج
مقالات
کاشت ناخن پودری
مقالات
جهت تماس کلیک کنید