تخفیفات تابستانی به مدت یک ماه ( 30 الی 40 درصد ) آغاز شد!

مهسا رحمانی

ورود/ثبت نام

0
(0)

فهرست مطالب

دلیل هواگیری کاشت ناخن

کاشت ناخن یک روش زیبایی است که برای افزایش طول و زیبایی ناخن ها استفاده می شود. این فرآیند شامل چسباندن یک کاشت ناخن مصنوعی به ناخن طبیعی شما است. این ناخن های مصنوعی معمولا از موادی مانند پلاستیک یا ژل ساخته شده اند و می توانند به طور موقت یا دائمی بر روی ناخن ها کاشته شوند.

1.تعدادی از ناخن کاران عزیز با سوهان زبر، چربی روی ناخن را از بین می برند اما با اینکار کراتین های خود ناخن را هم از بین می برند که در این صورت صدف ناخن رنگ طبیعی صورتی مانند خود را از دست می دهد و به سمت قرمزی می رود که در این صورت کراتین روی ناخن از بین رفته و صدف ناخن آسیب می بیند و در این حالت حتی اگر از بهترین مواد کاشت ناخن هم استفاده کنید، مواد روی ناخن نمی چسبد و ممکن است که هوا بگیرد. 

2.استفاده از دهیدراتور می باشد که جهت کاهش رطوبت ناخن استفاده می شود اما یک نکته در این زمینه وجود دارد، اینکه دهیدراتور با ضد قارچ متفاوت است و از ضد قارچ برای درمان عفونت های قارچی استفاده می شود اما دهیدراتور برای از بین بردن رطوبت اضافه روی ناخن کاربرد دارد و حالت سفیدک مانند روی ناخن ایجاد می کند و شما کاملا متوجه خشکی صدف ناخن می شوید.

بعد از استفاده از دهیدراتور از پرایمر مناسب باید استفاده نمایید. پرایمر ها به 3 دسته اسیدی، بدون اسیدی و PH7 (در بازار ایران زیاد نیست) تقسیم می شوند. پرایمر های اسیدی پرایمر هایی هستند که درصد اسید متااکریلاتشان بالا هستند و برای ناخن های چرب استفاده می شود. بسیاری از ناخنکاران محترم بر این باورند که برای مشتری هایی که برای اولین بار به شما مراجعه می کنند از پرایمر اسیدی استفاده نکنید که این نظریه کاملا اشتباه می باشد. برای اینکه اسیدیته ناخن به مواد کاشت ناخن عادت کند، تا 2 الی 3 دفعه توصیه می شود که از پرایمر اسیدی استفاده کنید تا چربی ناخن مشتری تنظیم شود و از دفعات بعد می توانید از پرایمر های غیر اسیدی استفاده نمایید.

3.بسیاری از ناخنکاران تمامی 10 انگشت را به یک صورت مواد گذاری و زیرسازی می کنند اما ازینکه کاشت روی 1 الی 2 تا از انگشت ها به صورت قالبی بلند می شود به شدت ناراضی هستند در صورتی که جای نگرانی وجود ندارد و مشکل از زیر سازی و مواد گذاری شما نیست، این اتفاق به این دلیل است که میزان تغیر اسیدیته و ترشح چربی تمام ناخن ها باهم یکی نمی باشد و برای آن انگشت هایی که مدام مواد به صورت قالبی از روی آن ها بلند می شود می توانید از پرایمر های اسیدی و برای سایر ناخن ها از پرایمر های غیر اسیدی استفاده نمایید.

4.ریموو کردن تمامی کوتیکول ها و پوست های مرده اطراف ناخن می باشد.اگر کوتیکول اضافی روی قسمت ریشه ناخن باقی بماند باعث می شود که مواد کاشت شما روی پوست های اضافه فیکس شود اما به دلیل اینکه مواد کاشت ناخن از یک طرف به صدف ناخن و از طرف دیگر به ریشه ناخن (قسمت پایین ناخن) می چسبد. اما نکنه مهم این است که با رشد ناخن، کوتیکول هایی که به مواد کاشت ناخن چسبیده است از روی صدف ناخن جدا نمی شود و مواد روی ناخن حالت کششی پیدا می کند و ممکن است با رشد زیاد ناخن، مواد کاشت مقداری از صدف ناخن فاصله بگیرد که همین یک دلیل بسیار مهم نه تنها برای هوا گرفتن کاشت ناخن، بلکه برای ایجاد عفونت های قارچی زیر ناخن می باشد.  

5.آلوده بودن مواد کاشت ناخن شما می باشد. به عنوان مثال اگر پرایمر کاشت ناخن شما آلوده باشد به هیچ عنوان چسبندگی را برای مواد ایجاد نمی کند به همین دلیل شما باید پس از سوهان کشی تمامی گرد های روی سطح ناخن را با استفاده از یک فرچه از روی سطح ناخن جدا کنید یا اینکه بعد از زدن پرایمر متوجه شدید که گرد ها به صورت کامل از روی ناخن پاک نشده و به قلم پرایمر چسبیده است، قبل از اینکه قلم پرایمر را داخل ظرف خود پرایمر بگذارید، آن را با استفاده از یک دستمال به صورت کامل تمیز کنید چرا که در صورت تمیز نکردن کل پرایمر شما آلوده می شود و دیگر چسبندگی را روی ناخن ایجاد نمی کند.

مقاله پیشنهادی:  ناخن کار کرج

5.فاسد شدن مواد کاشت ناخن شما می باشد. روی بر چسب تمامی محصولات کاشت ناخن شما یک قوطی در باز که روی آن یک عدد به همراه  که بیانگر این موضوع می باشد که از زمانی که در محصول را باز می کنید تا زمان درج شده روی محصول انقضا دارد.M درج شده است قابل مشاهده می باشد. 

6.مواد گذاری اشتباه می باشد. برای کاشت ناخن باید از مواد و ابزار مناسب استفاده کرد به عنوان مثال استقاده از قلم های سر تخت برای مواد گذاری کاملا اشتفاه است چرا که مواد کاشت روی هوا قرار میگیرد و ناخنکاران محترم هنگام سوهان کشی متوجه این فاصله می شوند. مورد بعدی درباره مواد گذاری، کم و زیاد گذاشتن قسمت های مختلف ناخن می باشد که در صورت ممکن است ناخن ها از بغل شروع به هوا گرفتن و ترک خوردن بکنند.

کاشت ناخن مصنوعی می تواند به شما اجازه دهد تا ناخن های خود را به سرعت و به صورت زیبا کنید، به شکل و رنگ های مختلف طراحی ناخن داشته باشید و از زیبایی و جذابیت ناخن های خود لذت ببرید. اما برای حفظ سلامت ناخن های خود، بهتر است از کاشت ناخن مصنوعی به میزان مناسب استفاده کنید و آن را توسط حرفه ای های ماهر انجام دهید.

اگر شما هم در شهر کرج زندگی می‌کنید و به دنبال یک سالن زیبایی با کیفیت برای انواع خدمات تخصصی ناخن از جمله کاشت ناخن در کرج , ترمیم ناخن در کرج , پدیکور در کرج و مانیکور در کرج و… می باشید ، می‌توانید از خدمات مجموعه سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی استفاده نمایید.

 

همچنین اگر به دنبال افزایش زیبایی و جذابیت دست‌ ها و پا های خود با کاشت ناخن در کرج می باشید. با انتخاب سالن زیبایی با کیفیت و تکنسین‌های ماهر و باتجربه خانم مهسا رحمانی می‌توانید از خدمات حرفه‌ای و با کیفیت بالا برخوردار شوید و با اطمینان از زیبایی و جذابیت دست‌های خود لذت ببرید.این سالن یکی از سالن های تخصص ناخن در کرج می باشد که از بهترین مواد و متریال با کیفیت بالا استفاده می نماید.

دلیل هواگیری کاشت ناخن
دلیل هواگیری کاشت ناخن

مهم‌ ترین دلیل هواگیری ناخن

یکی ازدلایل هوا گرفتگی ناخن در کاشت، زیاد بودن چربی صدف ناخن می‌باشد. ناخن کار بایستی قبل از شروع مراحل کاشت ناخن، ابتدا درصد چربی ناخن مشتری را تشخیص دهد. این تشخیص دو حالت بیشتر نخواهد داشت. حالت اول این است که ناخن‌ها چرب باشند که ناخن کار باید از پرایمر با درصد اسید بالا استفاده نماید. حالت دوم هم این است که ناخن‌ ها خشک باشند. در این صورت ناخن کار باید از پرایمر بدون اسید استفاده کند.

بنابراین می‌توان گفت اولین فوت‌وفن کاشت ناخن، تشخیص درصد چربی صدف ناخن است. با تشخیص درصد چربی و استفاده از پرایمر کاشت ناخن مناسب می‌ توان اولین گام را برای جلوگیری از هوا گرفتن ناخن را انجام داده‌ایم.

آموزش هواگیری در کاشت ناخن

مرحله اول: باید با استفاده از سوهان که در زاویه 90 درجه قرار دارد از یک سمت شروع به کوتاه کردن ناخن‌ها کنید. توجه داشته باشید که در این حالت باید دست را در محلی قرار دهید که کاملا مسلط به ناخن‌ها باشید تا از ضربه و آسیب به ناخن جلوگیری کنید. همچنین اگر کاشت و ناخن دچار شستگی و لق شدن است، آن را به کمک انگشت خود نگه دارید تا ناخن به صورت ناگهانی جدا نشود.
در برخی موارد، ناخن مشتری دارای گوشت زیادی است. بهتر است در هنگام سوهان کشیدن به این نکته نیز توجه کنید تا از وارد کردن آسیب و زخم شدن گوشت ناخن نیز جلوگیری کنید.


مرحله دوم: می‌بایست ضخامت مواد کاشت را به کمک سرسوهان الماسه استوانه‌ای سر گرد کاهش دهید. در بسیاری از مواقع، هواگرفتگی ناخن در این مرحله از بین می‌رود. نکته بسیار مهمی که در این مرحله وجود دارد آن است که هنگام جدا شدن مواد از ناخن ممکن است به سمت شما پرتاب شوند و از آنجایی که گوشه‌های این مواد تیز هستند ممکن است سبب آسیب دیدن چشم شوند بنابراین در این مرحله باید از یک عینک ایمنی استفاده نمود.
در صورتی که با انجام این مرحله، هواگرفتگی از بین نرفت بهتر است تا جایی که می‌توانید ضخامت مواد را کم کنید زیرا نازک بودن مواد به شما کمک می‌کند تا در مرحله سوم، هواگیری را بسیار راحت‌تر انجام دهید.

مقاله پیشنهادی:  روشهای تمیز کردن ناخن ها


مرحله سوم: که آخرین مرحله هوا گرفتگی ناخن است باید به قسمت‌ هایی که دچار هواگرفتگی شده‌اند توسط سر گرد سوهان ضربه‌هایی را به آرامی وارد کنید. این کار کمک می‌ کند که بخش‌هایی از مواد که دچار هوا شده‌اند به راحتی جدا بشوند. توجه داشته باشید که در این مرحله نیز استفاده از عینک ایمنی بسیار ضروری است چرا هرلحظه امکان پرتاب مواد به سمت چشم‌ ها وجود دارد.


دلیل آنکه گفته می‌ شود تنها از سوهان برای ضربه زدن استفاده کنید آن است که استفاده مداوم از سوهان تنها در یک نقطه سبب ایجاد اصطکاک بر روی ناخن و داغ شدن آن قسمت می‌گردد که ممکن است برای مشتری کمی آزارد هنده باشد. همچنین باید توجه کنید که به هیچ عنوان نباید از سوهان‌ هایی استفاده کنید که دارای لبه تیز هستند. داغ شدن و تیز بودن سر این سوهان‌ها می‌توانند سبب آسیب دیدن صدف ناخن‌ های مشتری و نارضایتی وی از کار شما گردد.

دلیل هواگیری کاشت ناخن
دلیل هواگیری کاشت ناخن

عوارض هوا گرفتن ناخن

همانطور که گفتیم کاشت ناخن علاوه بر اینکه باعث زیبایی ظاهری ناخن های دست و پای شما می شود عوارضی را نیز به همراه دارد که اگر مراقبت های لازم را پس از کاشت ناخن انجام ندهید باعث ایجاد برخی از عوارض می شود. عوارض هوا گرفتن ناخن شامل موارد زیر می باشد:

1.زیر ناخن لکه های زرد و یا سفید دیده می شود.

2.باعث به وجود آمدن عفونت باکتریایی و قارچ در ناخن می شود.

3.ضعیف شدن ناخن طبیعی را به دنبال دارد.

4.سرطان

5.سوزش و التهابی را در ناحیه ناخن می توانید حس کنید.

دلیل هواگیری کاشت ناخن
دلیل هواگیری کاشت ناخن

انواع هوا گرفتن در کاشت ناخن

اگر کاشت ناخن از انتها هوا بگیرد

دلیلش رعایت نکردن حد فاصل کیوتیکول و مواد گذاری است که باید ۱ میلیمتر باشد و در سوهان کشی آخر کار به وسیله سر سوهان، دور گیری و رعایت کردن شکل قرار گیری سوهان برقی در دست با زاویه ۴۵ درجه، شیب پیدا کند.

اگر کاشت ناخن از وسط ترک ایجاد شود

اگر در کاشت ناخن از وسط ترک ایجاد شود منظور روی کاشت است، علتش ضربه ای است که با رعایت نکردن مشتری ایجاد شده است و این نکاتی است که در آموزش هواگیری کاشت ناخن در نیل آکادمی به شما گفته می شود.

اگر کاشت ناخن از قسمت سر ناخن هوا بگیرد

اگر کاشت از قسمت سر ناخن هوا بگیرد یا حالت ورقه ای شکل شود، دلیلش نبستن کار با مواد و همچنین سوهان کشی حالت شیب دار در نوک ناخن ها است.

علت ورقه ورقه شدن کاشت ناخن از لبه ها

در صورتی که از لبه یا کنار حالت ورقه ورقه شدن پیدا کند علتش ۲ مورد می تواند باشد: یک : سوهان کشی به حالت شیب دار به سمت لبه، نزدن پرایمر به لبه ها به صورت مناسب و میزان لازم و مواد گذاری کافی نبوده و کار بسته نشده است. دوم : مشتری رعایت نکرده و یا ضربه یا حالت خوردگی پیدا کرده است.

دلیل هواگیری کاشت ناخن
دلیل هواگیری کاشت ناخن

روش های جلوگیری از هواگرفتگی کاشت ناخن

همان‌طور که گفته شد کیفیت مواد مصرفی، کیفیت انجام کار و … مانع از هواگرفتگی ناخن در هنگام کاشت می‌شوند. اما در اینجا قصد داریم به‌صورت اختصاصی به انجام روش‌ ها بپردازیم. به‌عنوان‌مثال:

در ابتدا باید سطح ناخن را به‌ خوبی تمیز کرد و چربی‌ها، آلودگی‌ ها و میکروب‌ های موجود در سطح ناخن را از بین برد

متناسب با میزان و یا درصد چربی سطح ناخن، از پرایمر استفاده کرد

استفاده از محلول‌ های ضد قارچ ناخن

بعد از خشک شدن پرایمر و محلول‌های ضد قارچ باید به ادامه کار پرداخت

مقاله پیشنهادی:  ناخن کرج

دور تراشی و یا سوهان کشی ناخن جهان جداکردن پوست‌ های ناخن از سطح آن

استفاده از مواد مصرفی با کیفیت عالی

انجام‌ دادن عملیات زیرسازی با بهترین کیفیت جهت کاشت ناخن

تمام سطح ناخن را بافر کشی کردن

پخش کردن مواد با کیفیت و خمیری شکل به‌صورت کاملاً ضربه‌ ای

دلیل هواگیری کاشت ناخن
دلیل هواگیری کاشت ناخن

نکات مهم در هواگیری ناخن‌ها

لازم به ذکر می‌باشد که اگر تمام مراحل کاشت ناخن به‌ خوبی و با کیفیت بالا انجام شود امکان ایجاد هوا در کاشت ناخن به وجود نخواهد آمد و مشکل هواگیری نخواهد داشت. اما اگر به هر دلیل ناخن‌ها کاشته شده دچار هواگیری شدند بهتر است جهت ترمیم و رفع این مشکل اقدام شود.

تشخیص گرفتن هوا توسط ناخن‌ ها هنگامی‌ که سطح آن‌ها به لاک ژل ناخن آغشته باشد، کار دشواری می‌ باشد. درصورتی‌ که سطح ناخن به لاک آغشته نباشد در زیر ناخن متوجه لکه‌ های روشن خواهید شد که دلیل بر هوا گرفتن آن‌ ها می‌ باشد.

از مهم‌ترین وسایل موردنیاز در هواگیری ناخن می‌توان، سر سوهان الماسه، سوهان برقی و وسایل ایمنی و بهداشتی (دستکش، عینک ایمنی و ماسک) نام برد.

آموزش کاشت ناخن در کرج  مورد توجه بسیاری از خانم ها در کرج قرار گرفته است. برای کسب آموزش شغل ناخن کاری می توانید در دوره های آموزشی سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی شرکت کنید. در این دوره ها، مهارت های مختلف ناخن کاری شامل طراحی، استفاده از ابزارهای مختلف و…. آموزش داده می شود.

خانم مهسا رحمانی تا انتها همراه شما عزیزان می باشد تا در صورت هر گونه سوال و یا در صورت نیاز به جلسات رفع اشکال این امکان را برای شما فراهم کند تا با تسلط کامل دوره کاشت ناخن را با موفقیت پشت سر گذاشته و با دریافت مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن  بدون هیچ دغدغه ای آماده ورود به بازار کار شوید.

 
اشتراک مقاله در صفحات اجتماعی
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on skype
سوالات متداول
چه خدماتی در سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی انجام می شود؟

انواع خدمات تخصصی ناخن از جمله کاشت ناخن , ترمیم ناخن , پدیکور و مانیکور ناخن , کاور ناخن , طراحی ناخن , لمینت ناخن , پارافین تراپی , مانیکور خیس در کرج و …. با بهترین مواد و متریال انجام می شود.

هزینه خدمات تخصصی ناخن به چه صورت می باشد؟

لطفا برای اطلاع از هزینه و قیمت انواع خدمات تخصصی ناخن در کرج با شماره 09904624232 تماس گرفته مشاوران سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی پاسخگوی تمام سوالات شما عزیزان می باشند.

چه دوره های آموزشی در سالن مهسا حمانی برگزار می گردد؟چه مدرکی دریافت خواهم کرد؟

تمام دوره های آموزشی تخصصی ناخن شامل کاشت ناخن , ترمیم ناخن , طراحی ناخن , پدیکور , مانیکور , و…. توسط سرکار خانم مهسا رحمانی با جدیدترین روش ها آموزش داده می شود.بعد از اتمام دوره آموزشی مدرک فنی و حرفه ای داده خواهد شد.

آیا از مواد و متریال با کیفیت و اصل در سالن استفاده می شود؟

بله ! ما به شما اطمینان می دهیم یکی از بهترین مراکز سالن تخصصی ناخن در کرج می باشیم که از بهترین و با کیفیت ترین مواد و ابزار و متریال استفاده می نماییم.

چرا خدمات ناخنم را از سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی دریافت کنم؟

سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی با چندین سال سابقه درخشان در خدمات ناخن،بهترین کیفیت و قیمت را برای شما عزیزان ارائه می دهد.

ناخن کار های سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی چه کسانی هستند؟

تمامی ناخن کار های سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی، دارای چندین سال سابقه فعالیت معتبر هستند و همچنین تمامی پرسنل سالن مهسا رحمانی کاملا مجرب بوده و بهترین کیفیت کار را به شما ارائه خواهند داد.

برای رزرو وقت باید چیکار کنم؟

اگر مایل به رزرو وقت هستید،با شماره 09904614232 تماس حاصل فرمایید.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 0 / 5. شمارش امتیاز 0

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مانیکور کرج
مقالات
ترمیم ناخن شکسته
مقالات
کاشت ناخن پودری
مقالات
کاشت ناخن مصباح کرج
مقالات
فرنچ ناخن چیست؟
مقالات
مرکز ناخن در کرج
مقالات
جهت تماس کلیک کنید