تخفیفات تابستانی به مدت یک ماه ( 30 الی 40 درصد ) آغاز شد!

مهسا رحمانی

ورود/ثبت نام

5
(1)

فهرست مطالب

فرنچ ناخن چیست؟

فرنچ ناخن یک استایل معروف و زیبای ناخن است که ابتدا در دهه ۱۹۳۰ توسط یک آرایشگر فرانسوی به نام “جان هود” معرفی شد. این استایل ناخن به خاطر ظاهری ساده، شیک و کلاسیک که دارد، بسیار محبوب است و همواره جزء جدیدترین ترند‌های آرایشی و زیبایی محسوب می‌شود.

ویژگی‌های اصلی فرنچ ناخن عبارتند از:

1. رنگ پاستل یا شفاف برای ناخن اصلی و رنگ سفید برای لبه ناخن: این ترکیب رنگی ساده اما شیک فرنچ ناخن را از دیگر استایل‌ها متمایز می‌ کند.

2. لبه‌ های ناخن با منحنی‌ های نرم و طولانی: لبه‌ های فرنچ ناخن نه خیلی گوشه دار هستند و نه بیش از حد گرد. این منحنی‌ های زیبا لبه‌ های ناخن را به شکل زیبایی تغییر می‌ دهند.

3. طول معمولی یا کوتاه ناخن‌ ها: ناخن‌ های فرنچ معمولاً به طول متوسط یا کوتاه هستند، زیرا این طول ناخن‌ ها به ظاهر کلاسیک و انتظار می‌ رود.

4. استفاده از چسب برای برجسته‌ کردن لبه ناخن: یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد فرنچ ناخن، برجسته‌ کردن لبه ناخن با استفاده از چسب سفید یا رنگی است که به ناخن اصلی زیبایی بیشتری می‌ بخشد.

اگر شما هم در شهر کرج زندگی می‌کنید و به دنبال یک سالن زیبایی با کیفیت برای انواع خدمات تخصصی ناخن از جمله کاشت ناخن در کرج , ترمیم ناخن در کرج , پدیکور در کرج و مانیکور در کرج و… می باشید ، می‌توانید از خدمات مجموعه سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی استفاده نمایید.

 

همچنین اگر به دنبال افزایش زیبایی و جذابیت دست‌ ها و پا های خود با کاشت ناخن در کرج می باشید. با انتخاب سالن زیبایی با کیفیت و تکنسین‌های ماهر و باتجربه خانم مهسا رحمانی می‌توانید از خدمات حرفه‌ای و با کیفیت بالا برخوردار شوید و با اطمینان از زیبایی و جذابیت دست‌های خود لذت ببرید.این سالن یکی از سالن های تخصص ناخن در کرج می باشد که از بهترین مواد و متریال با کیفیت بالا استفاده می نماید.

فرنچ ناخن چیست؟
فرنچ ناخن چیست؟

دلایل محبوبیت فرنچ ناخن

فرنچ ناخن به دلایل زیادی در میان افراد محبوبیت دارد. برخی از دلایل اصلی این محبوبیت عبارتند از:

1. شیک و کلاسیک بودن: فرنچ ناخن با ظاهری ساده، شیک و کلاسیک، همواره جذابیت خود را حفظ کرده است و این استایل از مد و زیبایی هرگز عبور نمی‌کند.

2. تنوع رنگی و طرح: اگرچه فرنچ ناخن به طور اصلی از رنگ‌های پاستل و سفید استفاده می‌کند، اما همچنین می‌توان از تنوع رنگی و طرح‌های مختلف برای انجام این استایل استفاده کرد، که این امکان برای افرادی که دنبال چیزهای جدید هستند، جذاب است.

3. آسانی اجرا: مقایسه با برخی استایل‌های پیچیده دیگر، فرنچ ناخن به نسبت آسان اجرا می‌شود و به سادگی می‌توان آن را خودتان در خانه انجام داد.

4. سازگاری با همه مناسبت‌ها: فرنچ ناخن به خاطر ظاهری کلاسیک و خاص، مناسب برای همه مناسبت‌ها از جمله مراسم رسمی، مهمانی‌ها، جشن‌ها و حتی روزهای عادی است.

5. جلب توجه: لبه‌های برجسته سفید یا رنگی ناخن در این استایل، توجه را به دست‌های شما جلب می‌کند و زیبایی و شیاق باعث جلب توجه دیگران خواهد شد.

6. زمان‌بندی طولانی: فرنچ ناخن به خاطر عدم گذشت از مد و زیباییش، همواره جایگاه ویژه‌ای در صنعت آرایش و زیبایی داشته و این باعث محبوبیت بی‌نظیر آن شده است.

این دلایل تنها بخشی از محبوبیت فرنچ ناخن را توضیح می‌دهند. این استایل زیبایی، شیاق و کلاسیکیت خاصی به دست‌های شما می‌بخشد که هر کسی را جلب می‌کند.

انواع فرنچ ناخن

فرنچ کلاسیک همیشه با رنگ‌های ملایم و کم‌رنگ طراحی می‌شود، اما امروزه طرح‌ها و مدل‌های متنوعی با الهام از فرنچ مورد استفاده قرار می‌گیرند. مثلا اگر به لاک‌های رنگی علاقمند هستید و دلتان می‌خواهد کمی از روتین فرنچ فاصله بگیرید، می‌توانید به‌جای لاک پایه با رنگ صورتی کمرنگ، از رنگ‌های مختلف مانند رنگ قرمز، آبی، سبز و برای بخش سفید آن از رنگ‌های متضادی به‌جز رنگ سفید استفاده کنید.

فرنچ ناخن یک نوع طراحی ناخن است که ابتکار کار کوردست الاکساندری در دهه 1930 اختراع شده است. این نوع طراحی ناخن با قلم یا استیکر و یا‌ از نوع ناخن مصنوعی انجام می شود. انواع فرنچ ناخن شامل فرنچ تراکوار، فرنچ وایت، فرنچ گلد و فرنچ بالانسه می شود.

مقاله پیشنهادی:  آموزش کاشت ناخن بدون تیپ

فرنچ ناخن کلاسیک یکی از محبوب‌ ترین نوع‌ های فرنچ ناخن است که به طور کلاسیک با رنگ‌ های مختلف انجام می‌‌شود. این نوع فرنچ ناخن به رنگ‌ های ساده تیره و روشن مانند قرمز، زرد، سبز و آبی انجام می‌گیرد.

فرنچ ناخن وایت یک نوع فرنچ ناخن است که برای افرادی که به دنبال یک طراحی ساده و زیبا هستند مناسب است. این نوع فرنچ ناخن با رنگ سفید یا شفاف و خطوط ساده سفید انجام می‌شود و به ناخن‌ ها زیبایی و شیکی طبقه‌بندی می‌دهد.

فرنچ ناخن گلد یک نوع فرنچ ناخن است که با استفاده از رنگ طلایی یا طلای کمرنگ و خطوط ساده سفید انجام می‌شود. این نوع طراحی ناخن به ناخن‌ های زیبایی و لوکسی می‌دهد و برای مهمانی ها و رویدادهای شبانه مخصوص است.

فرنچ ناخن بالانسه یک نوع فرنچ ناخن است که با استفاده از دو رنگ متفاوت انجام می‌شود. این نوع طراحی ناخن به ناخن های شما شکوه و زیبایی بیشتری می‌ دهد و می‌توانید از رنگ‌های متفاوت مثل مشکی و سفید، سیاه و طلایی یا دیگر رنگ‌هایی که دلتان می‌خواهد استفاده کنید.

در نهایت، فرنچ ناخن یکی از متد های محبوب و شیک برای طراحی ناخن است که با استفاده از انواع و رنگ های مختلف می توانید طراحی های زیبا و منحصر به فرد ایجاد کنید. این نوع طراحی ناخن مناسب برای هر رویداد یا مناسبت خاصی است و باعث زیبایی و جذابیت ناخن‌های شما می‌شود.

فرنچ ناخن چیست؟
فرنچ ناخن چیست؟

چکار کنید تا فرنچ منظمی داشته باشید ؟

بعد از اینکه لاک پایه بطور کامل خشک شد قسمت بالای ناخن را بصورت خطی لاک سفید بزنید .برای اینکه در این مرحله لاک سفید تمیز و مرتب روی ناخن ها کشیده بشه قسمت پایین ناخن را چسب قرار دهید و قسمت بالا را لاک سفید بکشید .بعد از خشک شدن لاک ها میتونین روی ناخن هاتون لاک براق کننده یا بیرنگ بزنین تا زیباتر بشه و علاوه بر اون باعث جلوگیری از شکسته شدن ناخن ها میشه.

فرنچ سفید روی لاک صورتی بسیار کلاسیک و زیباست و باعث میشه که ناخن هاتون هم بلندتر به نظز بیان.برای لاک زدن میتونین از رنگ های مختلف استفاده کنید 

آنچه در طراحی ناخن باید رعایت شود

در فرنچ حتماً مواردی را درنظر داشته باشید تا وقت و هزینه اي که صرف کردید، بازدهی لازم و مطلوب را در اختیار شما قرار دهد.

قلمو تمیز

همواره قلمو تمیز با الیاف محکم را در فرآیند لاک زدن و فرنچ بکار ببرید تا دراین فرآیند ، این قلمو پاره و ریش ریش نشود و مو هاي آن روی سطح لاک باقی نماند.

آموزش مرحله به مرحله فرنچ ناخن

آغشته سازی

همواره به اندازه کافی، قلمو لاک را آغشته کنید تا وقتی قلمو روی سطح ناخن قرار می گیرد، با انباشت اضافی مواد مواجه نشوید.

صبوری در فرنچ

در موقع لاک زدن دراین فرآیند ، صبور باشید و صبورانه، مواد را بر روی سطح ناخن، منتشر کرده تا سطحی صاف و یکنواخت به ارمغان آید.

پوشش بالا

در فرآیند طراحی ناخن برای داشتن سطح لاک یکنواخت، از لاک هایي که پوشانندگی بالا دارند استفاده کنید.

سوهان اسفنجی

در فرآیند طراحی ناخن ، می بایست همه ی سطوح ناخن پوشش داده شود و خلل و فرج روی سطح ناخن، پیش از لاک زدن، با سوهان تمییز اسفنجی، صاف شود تا رنگ به همه ی بخشها برسد.

سوهان زدن

برای پیشگیری از پستی و بلندی روی سطح ناخن در فرآیند لاک زدن، از عمل لاک زدن زیگزاگی اجتناب کنید.

لاک زدن

یکی از بهترین روشهای برای لاک زدن دراین فرآیند ، لاک زدن انگشتان از سمت راست به چپ است.

 

 

 

فرنچ ناخن چیست؟
فرنچ ناخن چیست؟

مراحل فرنچ ناخن

لایه اول را با تاپ کات شروع کنید. تاپ کات‌ ها، نوعی لایه محافظ هستند و ساختاری شبیه لاک ناخن دارند. آنها از زرد شدن ناخن، آسیب، لب پریدگی و تغییر رنگ لاک جلوگیری می‌ کنند. به علاوه، ماندگاری مانیکور و لاک ناخن را تا حد زیادی افزایش می‌ دهند.

پیش از استفاده از تاپ کات، چندب ار به آرامی بطری آن را تکان دهید. حالا درب تاپ کات را باز کنید، براش آن را خارج نمایید و مقدار اضافی مایع تاپ کات را با کمک سر بطری بگیرید. براش را در قسمت پایینی ناخن قرار دهید و با فشار ملایم و یکدستی به سمت بالا بکشید.

مقاله پیشنهادی:  طراحی و دیزاین ناخن در کرج

بعد از اینکه تمام ناخن‌ هایتان را با لایه‌ای از تاپ کات پوشاندید، 10 دقیقه صبر کنید تا کاملا خشک شوند.

در این مرحله، باید رنگ پایه فرنچ خود را انتخاب کنید. رنگ‌های رایج فرنچ، اغلب لاک‌ های صدفی و طیف کمرنگ نود هستند. همچنین، برخی از انواع لاک‌ها به صورت اختصاصی برای پایه فرنچ تولید می‌شوند و گزینه مناسبی به شمار می‌روند.

بعد از اینکه رنگ پایه فرنچ را انتخاب کردید، چند بار بطری لاک را تکان دهید تا حباب‌ های هوا از بین بروند و رنگدانه‌ های ته نشین شده کاملا در ساختار لاک پخش شوند. سپس، درب آن را به آرامی باز کنید و مقدار اضافی لاک را با سر بطری بگیرید. براش را روی قسمت پایینی ناخن قرار دهید و به آرامی به سمت بالا هدایت نمایید.
در این مرحله، حواستان باشد که بخش‌های دور ناخن را از قلم نیندازید. وقتی همه ناخن‌هایتان را لاک زدید، چند دقیقه صبر کنید و اجازه دهید کاملا خشک شوند.

در صورتی که لاک پایه، پوشش کافی را برایتان به وجود نیاورده بود، می‌توانی دیک لایه دیگر از آن را روی لایه قبلی بزنید. البته توجه داشته باشید که خشک شدن لاک در مرحله دوم، به زمان بیشتری احتیاج دارد.

فرنچ ناخن با نوار چسب کاغذی

یکی از راحت‌ترین راهکارهای فرنچ ناخن، استفاده از نوار چسب کاغذی است. برای انجام این کار، تکه کوچکی(در حد 1 تا 2 سانت) از نوار چسب کاغذی را جدا نمایید. قسمت بالایی را به صورت هلالی با قیچی حالت دهید و بچینید. حالا نوار چسب را روی ناخن‌هایتان بگذارید و طول فرنچ خود را مشخص کنید.سپس به کمک لاک سفید، فرنچ خود را اجرا نمایید.

فرنچ با مهر ناخن

مهر ناخن، ابزاری سیلیکونی است که ظاهری برآمده و هموار دارد. برای اجرای فرنچ به کمک مهر ناخن، کافی است مقداری از لاک سفید را روی مهر ناخن بمالید. سپس ناخن خود را ثابت نگه دارید و کمی روی مهر ناخن فشار دهید.
این وسیله کاربردی، به راحتی نوار ظریفی از لاک را به قسمت بالایی ناخن شما منتقل می‌نماید. با افزایش یا کاهش میزان فشار ناخن روی مهر لاک، می‌توانید ضخامت فرنچ خود را تنظیم نمایید. مهر ناخن، در فروشگاه‌های لوازم آرایشی موجود است و می‌توانید به راحتی آن را تهیه نمایید.

فرنچ ناخن با نوار فرنچ

ابزار دیگری که برای اجرای فرنچ ناخن به کار می‌رود، نوارهای مخصوص فرنچ هستند. این نوارها چسب دارند و به شکل آماده برای تمام انگشتان دست و پا طراحی شده‌اند. برای استفاده از این محصول، کافی است نوارها را تک تک جدا کنید و روی ناخن‌هایتان بچسبانید. سپس فضای خالی قسمت بالای ناخن را با لاک سفید پر کنید. بعد از اینکه لاک کاملا خشک شد، نوار را با احتیاط از ناخن جدا نمایید.

به عنوان آخرین مرحله، لایه دیگری از تاپ کات را روی ناخن‌هایتان بزنید. این کار، از دیزاین فرنچ ناخن‌ها در برابر آسیب محیطی و لب پریدگی محافظت می‌نماید.

فرنچ ناخن چیست؟
دلیل هواگیری کاشت ناخن

مزایای فرنچ ناخن

فرنچ ناخن یک استایل کلاسیک و شیک است که از مزایای زیر برخوردار است:

۱. زیبایی و سادگی: فرنچ ناخن به دلیل ظاهر ساده و شیک خود، همیشه جزء استایل‌ های محبوب و زیبایی محسوب می‌ شود.

۲. تطابق با هر لباس: یکی از مزایای بزرگ فرنچ ناخن این است که به راحتی با هر لباس و استایل مختلفی سازگاری دارد و به هر طرح موضوعی پاسخ می‌ دهد.

۳. طول عمر بیشتر: فرنچ ناخن به دلیل سادگی طراحی و استفاده از رنگ‌های کلاسیک، به طول عمر ناخن کمک می‌کند و کمتر لایه‌های رنگی نیاز دارد.

۴. محافظت از ناخن: با اعمال پایه ناخن قبل از اعمال رنگ، ناخن‌ ها محافظت می‌ شوند و از آسیب‌ های خارجی و تغییرات رنگی جلوگیری می‌ کند.

۵. تنوع و خلاقیت: با استفاده از فرنچ ناخن، می‌ توانید با ترکیب رنگ‌ها و طرح‌ های مختلف، استایل‌های منحصر به فرد و خلاقانه‌ ای ایجاد کنید.

به علاوه، انجام فرنچ ناخن در منزل نیز امکان‌پذیر است و نیازی به رفتن به سالن زیبایی ندارید. با انجام این استایل شیک، می‌توانید ناخن‌ های خود را مرتب و زیبا نگه دارید.

فرنچ ناخن چیست؟
دلیل هواگیری کاشت ناخن

قیمت فرنچ ناخن

فرنچ ناخن یکی از نوع‌ های محبوب و پرطرفدار ناخن است که اغلب توسط زنان برای زیبایی و ظاهری جذاب و مرتب استفاده می‌ شود. فرنچ ناخن یک نوع طراحی ناخن است که از فرهنگ فرانسوی الهام گرفته شده است و در آرایش ناخن بسیار محبوب است. این طرح معمولاً با استفاده از رنگ‌ های مات و نیمه شفاف ایجاد می‌ شود و با استفاده از خطوط، خم‌ها و الگوهای گره‌خورده زیبا و خلاقانه شکل گرفته است. این طراحی ناخن می‌تواند در انواع رنگ‌ ها و سبک‌ها انجام شود و معمولاً برای محافل و مراسم ویژه، مانند عروسی‌ ها یا مراسم خاص استفاده می‌شود. به دلیل ظاهر شیک و زیبایی که ایجاد می‌کند، فرنچ ناخن یک گزینه عالی برای آن‌هایی است که می‌خواهند ناخن‌ های خود را با سبک و ظاهری ارگانیک و زیبا تزئین کنند.

مقاله پیشنهادی:  لیست وسایل کاشت ناخن

قیمت فرنچ ناخن به شدت متغیر است و بسته به کیفیت و مارک محصول، مهارت و تجربه آرایشگر، متعلقات استفاده شده و همچنین منطقه جغرافیایی اختلافات زیادی دارد. به طور کلی، قیمت ناخن های فرنچ نسبتا بالاتر از سایر نوع های ناخن مصنوعی می‌باشد، زیرا کیفیت، ظاهر و ماندگاری آن‌ها نیز بالاتر است.

به عنوان مثال قیمت فرنچ ناخن در سال 1403 در ایران بین 250 هزار تا 600 هزار تومان است، ولی ممکن است در مناطق دیگر قیمت های بالاتری داشته باشد. 

آموزش کاشت ناخن در کرج  مورد توجه بسیاری از خانم ها در کرج قرار گرفته است. برای کسب آموزش شغل ناخن کاری می توانید در دوره های آموزشی سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی شرکت کنید. در این دوره ها، مهارت های مختلف ناخن کاری شامل طراحی، استفاده از ابزارهای مختلف و…. آموزش داده می شود.

خانم مهسا رحمانی تا انتها همراه شما عزیزان می باشد تا در صورت هر گونه سوال و یا در صورت نیاز به جلسات رفع اشکال این امکان را برای شما فراهم کند تا با تسلط کامل دوره کاشت ناخن را با موفقیت پشت سر گذاشته و با دریافت مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن  بدون هیچ دغدغه ای آماده ورود به بازار کار شوید.

 
اشتراک مقاله در صفحات اجتماعی
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on skype
سوالات متداول
چه خدماتی در سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی انجام می شود؟

انواع خدمات تخصصی ناخن از جمله کاشت ناخن , ترمیم ناخن , پدیکور و مانیکور ناخن , کاور ناخن , طراحی ناخن , لمینت ناخن , پارافین تراپی , مانیکور خیس در کرج و …. با بهترین مواد و متریال انجام می شود.

هزینه خدمات تخصصی ناخن به چه صورت می باشد؟

لطفا برای اطلاع از هزینه و قیمت انواع خدمات تخصصی ناخن در کرج با شماره 09904624232 تماس گرفته مشاوران سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی پاسخگوی تمام سوالات شما عزیزان می باشند.

چه دوره های آموزشی در سالن مهسا حمانی برگزار می گردد؟چه مدرکی دریافت خواهم کرد؟

تمام دوره های آموزشی تخصصی ناخن شامل کاشت ناخن , ترمیم ناخن , طراحی ناخن , پدیکور , مانیکور , و…. توسط سرکار خانم مهسا رحمانی با جدیدترین روش ها آموزش داده می شود.بعد از اتمام دوره آموزشی مدرک فنی و حرفه ای داده خواهد شد.

آیا از مواد و متریال با کیفیت و اصل در سالن استفاده می شود؟

بله ! ما به شما اطمینان می دهیم یکی از بهترین مراکز سالن تخصصی ناخن در کرج می باشیم که از بهترین و با کیفیت ترین مواد و ابزار و متریال استفاده می نماییم.

چرا خدمات ناخنم را از سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی دریافت کنم؟

سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی با چندین سال سابقه درخشان در خدمات ناخن،بهترین کیفیت و قیمت را برای شما عزیزان ارائه می دهد.

ناخن کار های سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی چه کسانی هستند؟

تمامی ناخن کار های سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی، دارای چندین سال سابقه فعالیت معتبر هستند و همچنین تمامی پرسنل سالن مهسا رحمانی کاملا مجرب بوده و بهترین کیفیت کار را به شما ارائه خواهند داد.

برای رزرو وقت باید چیکار کنم؟

اگر مایل به رزرو وقت هستید،با شماره 09904614232 تماس حاصل فرمایید.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 5 / 5. شمارش امتیاز 1

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاشت ناخن مهرشهر کرج
مقالات
کاربرد انواع سر سوهان ناخن
مقالات
مرکز ناخن در کرج
مقالات
آموزش ریمو کردن کاشت ناخن
مقالات
کاشت ناخن با فرمر
مقالات
کاشت ناخن گلشهر کرج
مقالات
جهت تماس کلیک کنید