تخفیفات تابستانی به مدت یک ماه ( 30 الی 40 درصد ) آغاز شد!

مهسا رحمانی

ورود/ثبت نام

0
(0)

فهرست مطالب

کاشت ناخن ژله ای

کاشت ناخن ژله‌ ای یک روش زیبایی است که با استفاده از ژل‌ های اختصاصی و مواد مخصوص برای کاشت ,تقویت و ترمیم ناخن‌ ها انجام می‌ شود. این روش معمولا توسط تکنسین‌ های حرفه‌ ای انجام می‌ شود و نتیجه آن ناخن‌ های زیبا و مرتب است که باعث افزایش زیبایی و جذابیت دست‌ها می‌ شود.کاشت ناخن ژله ای یک روش مدرن و محبوب در زیبایی ناخن است که با استفاده از ژل و لامپ UV یا LED انجام می‌ شود. در این روش، ناخن‌ها تمیز می‌ شوند و به شکل دلخواهی مدل می‌ شوند، سپس ژل روی ناخن‌ ها برای تقویت و زیبایی آنها اعمال می‌ شود. سپس ناخن‌ ها تحت نور UV یا LED قرار می‌ گیرند تا ژل بخوبی خشک شود و ناخن‌ ها ثابت شود. کاشت ناخن ژله ای، نه تنها زیبایی ناخن را افزایش می‌ دهد بلکه باعث محافظت و تقویت ناخن‌ ها هم می‌شود.

یکی از اصلی ترین ویژگی های کاشت ناخن ژله ای، دوام و ماندگاری آن است. این نوع کاشت باعث می‌ شود تا ناخن ها تا چند هفته زیبا باقی بمانند. این روش به دلیل ویژگی های خاص ژله ای که بورد ناخن را تقویت و زیبا می‌ کند، باعث می‌ شود ناخن ها دچار شکستگی و آسیب نشوند.

آموزش کاشت ناخن در کرج یک هنر زیبایی است که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. برای کسب آموزش شغل ناخن کاری می توانید در دوره های آموزشی سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی شرکت کنید. در این دوره ها، مهارت های مختلف ناخن کاری شامل طراحی، استفاده از ابزارهای مختلف و…. آموزش داده می شود.

خانم مهسا رحمانی تا انتها همراه شما عزیزان می باشد تا در صورت هر گونه سوال و یا در صورت نیاز به جلسات رفع اشکال این امکان را برای شما فراهم کند تا با تسلط کامل دوره کاشت ناخن را با موفقیت پشت سر گذاشته و با دریافت مدرک فنی حرفه ای کاشت ناخن  بدون هیچ دغدغه ای آماده ورود به بازار کار شوید.

اگر شما هم در شهر کرج زندگی می‌کنید و به دنبال یک سالن زیبایی با کیفیت برای انواع خدمات تخصصی ناخن از جمله کاشت ناخن در کرج , ترمیم ناخن در کرج , پدیکور در کرج و مانیکور در کرج و… می باشید ، می‌توانید از خدمات مجموعه سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی استفاده نمایید.
 

همچنین اگر به دنبال افزایش زیبایی و جذابیت دست‌ها و پاهای خود با کاشت ناخن در کرج می باشید. با انتخاب سالن زیبایی با کیفیت و تکنسین‌های ماهر و باتجربه خانم مهسا رحمانی می‌توانید از خدمات حرفه‌ای و با کیفیت بالا برخوردار شوید و با اطمینان از زیبایی و جذابیت دست‌های خود لذت ببرید.این سالن یکی از سالن های تخصص ناخن در کرج می باشد که از بهترین مواد و متریال با کیفیت بالا استفاده می نماید.

کاشت ناخن ژله ای
کاشت ناخن ژله ای

ابزار لازم در کاشت ناخن ژله ای

قبل از آموزش کاشت ناخن ژله‌ ای لازم است ابزار آن را آماده کنید. ابزار مورد استفاده برای انواع  مدل کاشت ناخن ژله ای جدید عبارتند از:

ژل اصلی کاشت

ضد قارچ

کاسه مانیکور

تاپ کات

بیس کات

چسب ناخن

سوهان برقی ناخن

کاتر

باندر ژل

دستگاه یووی

قلم کاشت ژل

کاشت ناخن ژله ای
کاشت ناخن ژله ای

مراحل کاشت ناخن با فرمر

مراحل کاشت ناخن ژله ای را می‌ توان به پنج مرحله اصلی تقسیم کرد. در سالن ناخن مهسا رحمانی، انواع دوره‌ های کاشت ناخن و از جمله کاشت ناخن ژله‌ ای برگزار می‌شود. اگر علاقمند به یادگیری آن هستید می‌ توانید در دوره‌ های آموزش طراحی ناخن آن شرکت کنید. مراحل پنج‌گانه زیر در این نوع کاشت ناخن با دقت بالا انجام می‌شود. این مراحل عبارتند از:

مقاله پیشنهادی:  آموزش کاشت ناخن هلویی

مرحله اول کاشت ناخن ژله ای، پاکسازی ناخن است. بهتر است قبل از شروع کار، ناخن‌ ها را به‌ درستی پاک کنین تا ناخن آماده برای کار باشد. پاک کردن ناخن به معنای پاک کردن از روغن، چربی، خاک و پوست مرده است.

مرحله دوم، فایل کردن ناخن هست. در این مرحله، ناخن‌ های شما به شکل صحیح و منظمی فایل می‌ شوند تا سطح صاف و یکنواختی داشته باشند.

مرحله بعدی، اعمال پایه ناخن ژله ای است. پایه ناخن ژله ای به‌عنوان یک لایه پایه بر روی ناخن اعمال می‌ شود و باعث افزایش ماندگاری و محافظت ناخن از شکستن می‌ شود.

مرحله چهارم، اعمال لایه‌ های ژله ای بر روی ناخن است. در این مرحله، ژله ناخن اعمال می‌شود تا طرح‌ های موردنظر بر روی ناخن‌ ها ایجاد شود. برای ایجاد طرح‌ های مختلف می‌ توان از ابزارهای مختلفی مانند قلم ناخن ژله ای استفاده کرد.

مرحله پنجم، تقویت ناخن ژله ای است. در این مرحله، ناخن‌ ها با استفاده از لامپ خاصی تقویت می‌ شوند و برای افزایش ماندگاری و محافظت از آن یک لایه نهایی از پوشش ناخن اعمال می‌ شود. این لایه نهایی باعث بالا رفتن براقیت ناخن می‌ شود و ماندگاری بیشتری برای ناخن ژله ای فراهم می‌کند.

مرحله آخر، پاک کردن ناخن ژله ای است. پس از اتمام کار، ناخن ژله ای با دستمال‌ های پاک کننده پاک می‌شود تا از هر گونه ذرات بیرونی پاک شود و ناخن ژله ای به درستی برروی ناخن قرار بگیرد.

باید توجه داشت که کاشت ناخن ژله ای یک کار دقیق است و بهتر است این کار را توسط یک فرد ماهر و تجربه‌دار انجام داد. در صورتی که از کاشت ناخن ژله ای برای اولین بار استفاده می‌ کنید، بهتر است با یک متخصص تماس بگیرید و از او درباره مراحل کامل انجام این کار مشاوره بگیرید.

کاشت ناخن ژله ای
کاشت ناخن ژله ای

معرفی انواع ژل برای کاشت ناخن ژله ای

برای این نوع از کاشت ناخن از انواع ژل‌ها می‌توان استفاده کرد. هر کدام از آنها ویژگی‌های مخصوص به خود را دارند. لازم است قبل از شروع آموزش کاشت ناخن ژله ای با انواع آنها آشنا شوید؛ بنابراین به معرفی این ژل‌ها می‌پردازیم.

هارد ژل

هارد ژل یا ژل سخت، ژلی است که از ساختار مولکولی فشرده‌ و قوی برخوردار بوده و استحکام بالایی دارد، ولی  انعطاف‌پذیری آن کم است. این ژل برای کاشت ناخن‌ های بلند کاربرد دارد. برای ریموو کردن این نوع کاشت لازم است به سالن‌ های زیبایی و آرایشگاه‌ها مراجعه کنید. پلی ژل به ژلی می‌گویند که جزو دسته هارد ژل‌ ها محسوب می‌ شود و از آن برای کاشت ژورنالی و کاشت فانتزی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. پلی ژل‌ها را به‌صورت تیوپی در بازار مشاهده می‌ کنیم.

سافت ژل‌ ها

سافت ژل‌ ها یا ژل‌ های نرم نسبت به نوع قبلی یعنی هارد ژل‌ها ساختار مولکولی کمتری دارند و دوام آنها نیز کمتر است‌. این ژل‌ ها که انعطاف‌پذیری بالایی دارند قابل حل شدن با استون هستند و حتی شما که تازه‌کار هستید می‌ توانید از آن برای استحکام بخشیدن و زیباتر کردن ناخنتان استفاده کنید. 

مقاله پیشنهادی:  آموزش کاشت ناخن شیشه ای

 

لاک ژل‌ها یا ژلیش

لاک ژل یا ژلیش شبیه لاک‌ های معمولی است؛ اما چون لایه ضخیم‌ تری روی ناخن به وجود می‌ آورد ماندگاری بیشتری داشته و در مقابل خراش مقاوم‌ تر است. این محصول براقیت خاصی به ناخن می‌ دهد و چند لایه رنگی روی ناخن ایجاد می‌ کند.‌ بعد از کشیدن آن روی ناخن به سرعت خشک می‌ شود. ژلیش برای خشک شدن به دستگاه UV نیاز دارد. با استفاده از از لاک ژل‌ ها روی کاشت یا ناخن‌ های طبیعی می‌ توانید مقاومت آنها را در برابر شکنندگی بالا ببرید. این نوع ژل‌ها بیشتر برای کاشت ناخن ژله ای بچگانه در سنین ۷ سال به بالا با طرح‌ های عروسکی و فانتزی‌ و … و برای کاشتن ناخن ژله ای دخترانه مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

ژل‌ های طراحی

ژل‌ طراحی که به پینت ژل طراحی روی ناخن‌ معروف است از تنوع بالایی برخوردار بوده و ناخن‌ کاران با کمک آن می‌ توانند طرح‌های متنوعی را روی ناخن به وجود بیاورند. ژل‌های طراحی نسبت به لاک ژل‌ ها قیمت مناسب‌ تری دارند. این محصول در دو نوع زیر وجود دارد:

بیس ژل

بیس ژل‌ ها به ژل‌ های اصلی گفته می‌ شود که به‌صورت محلول بوده و به‌عنوان زیرساز اولیه روی ناخن طبیعی کشیده می‌ شود. از آن برای انواع کاشت‌ ها هم استفاده می‌کنند. استفاده از آن سبب می‌شود ناخن‌ ها در مقابل مواد مضر و لاک آسیب نبینند. زمان استفاده از این ژل روی صدف ناخن بعد از مانیکور است.

تاپ شاین

تاپ شاین سطح ناخن را براق می‌ کند و به زیبایی کاشت می‌ افزاید. استفاده از این محصول روی سطح ناهموار ناخن سبب ترک خوردن آن می‌ شود؛ از این رو پیش از اینکه  از تاپ شاین استفاده کنید باید با سوهان سطح ناخن را صاف کنید و سپس تاپ شاین بزنید. ‌

کاشت ناخن ژله ای
کاشت ناخن ژله ای

مزایای کاشت ناخن ژله ای

طولانی مدت بودن: ناخن ژله ای بسیار ماندگار و مدت زمان طولانی است که می توانید از آن استفاده کنید.

زیبایی و ظاهر براق: ناخن ژله ای دارای ظاهری براق و زیبا است که به ناخن های شما جذابیت و جلوه ای ویژه می بخشد.

قابلیت شکل دهی: با استفاده از ناخن ژله ای می توانید به راحتی شکل و طرح مورد نظر خود را بر روی ناخن های خود ایجاد کنید.

قدرت تقویت کنندگی: ناخن ژله ای به خوبی ناخن های شما را تقویت می کند و از شکستن و آسیب دیدن آنها جلوگیری می کند.

سریع خشک شدن: ناخن ژله ای به سرعت و به صورت همین مناسب می خشکد، بنابراین شما نیازی به صرف زمان زیاد برای خشک شدن آن ندارید.

مقاومت در برابر آب: ناخن ژله ای مقاوم در برابر آب و شستشو است و مدت زمان زیادی می توانید از آن استفاده کنید بدون این که آسیبی به آن وارد شود.

دوام رنگ: رنگ ناخن های ژله ای به مدت طولانی ثابت می ماند و به مرور زمان رنگ آنها تغییر نمی کند.

معایب کاشت ناخن  ژله ای

1. استفاده از مواد شیمیایی: برخی از محصولات ناخن ژله ای حاوی مواد شیمیایی مضر مانند فرمالدهید و تولوئن راحت می‌شکنند، که ممکن است برای سلامتی ناخن‌ ها ضرر داشته باشد.

2. ضعف ناخن: استفاده مداوم از ناخن ژله ای می‌تواند باعث ضعف و شکستگی ناخن‌ها شود، زیرا ناخن‌ ها در معرض فشار و تنش بیشتری قرار می‌ گیرند.

مقاله پیشنهادی:  مزایا ومعایب شغل ناخن کاری

3. هزینه: کاشت ناخن ژله ای ممکن است گرانتر از روش‌ های دیگر مراقبت از ناخن باشد و برای برخی از افراد ممکن است مشکل مالی به وجود بیاورد.

4. نیاز به ترمیم مداوم: ناخن ژله ای نیاز به تعویض دوره‌ ای دارد و این ممکن است زمان و هزینه بیشتری برای نگهداری از آن‌ها برای شما داشته باشد.

کاشت ناخن ژله ای
کاشت ناخن ژله ای

تفاوت کاشت ناخن ژله ای با کاشت ناخن پودری چیست؟

کاشت ناخن ژله ای و کاشت ناخن پودری دو روش متفاوت برای افزایش طول و زیبایی ناخن هستند. در کاشت ناخن ژله ای، از یک ژله خاص استفاده می‌شود که با استفاده از لامپ UV یا LED خشک می‌ شود. این روش معمولاً سریعتر از کاشت ناخن پودری انجام می‌شود و ناخن‌ها با ظاهری براق و صاف به پایان می‌ رسند.

اما در کاشت ناخن پودری، از یک پودر اکریلیک و مایع مخصوص استفاده می‌ شود که با هوا خشک می‌ شود. این روش طولانی‌تر زمان می‌ برد اما ناخن‌ها با ظاهری طبیعی و مقاوم به پایان می‌ رسند.

بنابراین، دو روش کاشت ناخن ژله ای و کاشت ناخن پودری در نهایت با توجه به زمان، ماندگاری و نتیجه نهایی متفاوت انتخاب می‌شوند.

اشتراک مقاله در صفحات اجتماعی
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on pinterest
Share on skype
سوالات متداول
چه خدماتی در سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی انجام می شود؟

انواع خدمات تخصصی ناخن از جمله کاشت ناخن , ترمیم ناخن , پدیکور و مانیکور ناخن , کاور ناخن , طراحی ناخن , لمینت ناخن , پارافین تراپی , مانیکور خیس در کرج و …. با بهترین مواد و متریال انجام می شود.

هزینه خدمات تخصصی ناخن به چه صورت می باشد؟

لطفا برای اطلاع از هزینه و قیمت انواع خدمات تخصصی ناخن در کرج با شماره 09904624232 تماس گرفته مشاوران سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی پاسخگوی تمام سوالات شما عزیزان می باشند.

چه دوره های آموزشی در سالن مهسا حمانی برگزار می گردد؟چه مدرکی دریافت خواهم کرد؟

تمام دوره های آموزشی تخصصی ناخن شامل کاشت ناخن , ترمیم ناخن , طراحی ناخن , پدیکور , مانیکور , و…. توسط سرکار خانم مهسا رحمانی با جدیدترین روش ها آموزش داده می شود.بعد از اتمام دوره آموزشی مدرک فنی و حرفه ای داده خواهد شد.

آیا از مواد و متریال با کیفیت و اصل در سالن استفاده می شود؟

بله ! ما به شما اطمینان می دهیم یکی از بهترین مراکز سالن تخصصی ناخن در کرج می باشیم که از بهترین و با کیفیت ترین مواد و ابزار و متریال استفاده می نماییم.

چرا خدمات ناخنم را از سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی دریافت کنم؟

سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی با چندین سال سابقه درخشان در خدمات ناخن،بهترین کیفیت و قیمت را برای شما عزیزان ارائه می دهد.

ناخن کار های سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی چه کسانی هستند؟

تمامی ناخن کار های سالن تخصصی ناخن مهسا رحمانی، دارای چندین سال سابقه فعالیت معتبر هستند و همچنین تمامی پرسنل سالن مهسا رحمانی کاملا مجرب بوده و بهترین کیفیت کار را به شما ارائه خواهند داد.

برای رزرو وقت باید چیکار کنم؟

اگر مایل به رزرو وقت هستید،با شماره 09904614232 تماس حاصل فرمایید.

آیااین مطلب برای شما مفید بود؟

روی ستاره کلیک کن و رای بده

میانگین امتیازدهی 0 / 5. شمارش امتیاز 0

هیچ امتیازی ثبت نشده!اولین نفرباش که رای میدی!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کاشت ناخن کرج
مقالات
ترمیم ناخن در کرج
مقالات
طراحی و دیزاین ناخن در کرج
مقالات
کاور ناخن در کرج
مقالات
لمینت ناخن در کرج
مقالات
ژلیش ناخن کرج
مقالات
جهت تماس کلیک کنید